Unde-i al verii verde crud
Imi pare ca s-a afundat in lut...
Doar frunza care cade o aud,
Si-n ploi astern ce am uitat sa cant!
Din varfurile lor copaci-si varsa
In galbene si pale randuri,
A frunzelor durere arsa,
Lasandu-ma cuprinsa printre ganduri!
Culori ce sub al norilor ascuns
Nu-l intelegi, tu suflet verde, inca,
Doar pentru cel nascut in toamna au un sens
Se-apleaca-n fata lor cu piosenie adanca!
Culeg din frunze litere sa fac
Ravase pentru cel ce nu mai e
Cu rosul frunzelor de fag
Voi scrie titlul meu de nebunie !
Si chiar de norii imi vor sterge
Cuvintele ce inca le mai scriu,
Voi lua covorul frunzelor bolnave
Doar sa mai pot cu tine sa mai fiu!
Tu mi-esti un adevar ce inca ma mai doare
In fiecare an cand te dezbraci
Iar forma trupului tau moare
Lasand doar umbra negrilor copaci!

4 comentarii:

  1. Anonim says:

    Cand moare-o umbra lang-al tau copac
    Sadeste o speranta-n varful falnicului fag ...
    Si lasa vesteda culoare-a toamnei sa-ti re-nvie
    Saruta-ti anotimpul drag , cu-aceeasi gingasie !
    Sa-ti fie toamna , rod bogat si cu-mplinire ,
    Culege-i precum stii splendida poezie !

  1. Miruna says:

    Nicicand nu ma despart de frunza-mi colorata
    E-a mea si frunza precum toamna toata!
    In ea-mi spal bruma de dorinta ce ma poarta
    Mereu cu sufletul spre frunza moarta!

    TU, sa iti prinzi doar fluturi si petale
    Din vara ce ti-e plina de slendoare!

    Multumesc, Iolanda.

  1. GynaG says:

    e toamna in sufletul tau,
    o toamna in culori de curcubeu,
    ce formeaza un buchet al iubirii,
    desenat in suflet pe aleea daruirii!

  1. Miruna says:

    Nici eu nu stiu cand frunza-mi poarta gandul
    In zeci de vanturi rascolind pamantul,
    Cu dorul meu de toamna impanzit
    In geamatul de ploaie limpezit...
    Imi pare ca un curcubeu rasare
    Lasand spre sufletul tau o... carare!
    Sunt eu si totusi nu ma recunosc...
    Imi pare ca in lumea mea e totul de ieri cu un rost!

Trimiteți un comentariu


Despre mine

Fotografia mea
" ... Eu nu mă căiesc, c-am adunat în suflet şi noroi- dar mă gândesc la tine. Cu gheare de lumină o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul, că sufletul mi-aşa curat, cum gândul tău il vrea, cum inima iubirii tale-l crede. Vei plânge mult atunci ori vei ierta? Vei plânge mult ori vei zâmbi de razele acelei dimineţi, în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă: "Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?" ... "

MINULESCU

~ DE CIND TE-ASTEPT!
SUNT ANI ...
SI ANII , CE LUNGI ITI PAR CIND N-AI CU CINE
S-ASCULTI CIUDATELE ROMANTE CE PLING VIORILE-N SURDINE ...
SI VIOLETELE APUSURI , CE TRISTE-TI PAR CIND N-AI CUI SPUNE
CE-NFIORARI PLUTESC IN ZARE
SI-N PLINSUL CELOR PATRU STRUNE ! ~



SUNT DOAR O ZI IN CALEDAR !

SUNT DOAR O ZI IN CALEDAR ! SA NU MA-NTREBI NIMIC ... SA TACI SI SA MA CITESTI ASA CUM TE PRICEPI , NU SUNT ATIT DE GREU DE INTELES ! MA CAUTI INTRE SFINTI ?! MA FACI SA RAD ! NU ! NU CAUTA-N ZADAR , NU SUNT CA EI , CI DOAR ASA CUM SUNT ,O SIMPLA ZI DIN CALENDAR ! SFINTII ISI AU LOCUL , MA-NCHIN CU PLECACIUNE , SAU SPUN DOAR O RUGACIUNE ! EI CU SMERITE SI
LUMINATE FETE , EU CU GANDURI CIT SE POATE DE LUMESTI , FIRESTI ! SUNT UNEORI MISTER SAU DOAR MIRARE , SAU , MAI STIU SI EU ... UN SEMN DE INTREBARE ! UNEORI VISARE , ALTEORI UITARE , SUNT ROUA DIMINETII CARE DISPARE CIND SOARELE-NCALZESTE TOT MAI TARE , SAU POATE DOAR O LACRIMA PRELINSA PE SUB GENE TREMURANDE , SUNT TEAMA , FRICA DE NIMIC ! SI VREI SA STII DE CE ?! PENTRU CA NICIOADATA , CHIAR DE-AR FI SA MAI TRAIESC O VIATA N-AI SA MA AUZI SPUNAND " NU VREAU NIMIC " NIMICUL ?! NEANTUL ?! VIDUL ?! ASTA SA-MI DORESC ?! CUM SA NU VREAU NIMIC ... DOAR N-AM MURIT ! SUNT INCA VIE ! VREAU , SI NU CRED CA CER MULT , VREAU DOAR CE STIU CA MI SE CUVINE ! VREAU ZAMBETE , IMBRATISARI , VISARI , VREAU PLOI CU SOARE ... VREAU ... ATAT DE SIMPLU E SA SPUN : VREAU SA TRAIESC !

Followers